منتديات:: صقع عليك :: طبـــــــرق

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
[b]ادارة المنتدي [/

منتديـــات :صقع عليك:منوع::كل مايخطر في البال..

المواضيع الأخيرة

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2016-02-29, 15:54 من طرف محمد المسماري

» نكته جااامده
2016-02-29, 15:52 من طرف محمد المسماري

» تعال وشوف من نشد عنك في غيبـــتكــ..(ارجو التثبيت)
2014-05-25, 13:03 من طرف الحب الحزين

»  إطلب سيرفرك الآن من ايبلا المعلومات 2013|1434 بسعر خيالي|اقوى عروض السيرفرات
2013-07-04, 21:42 من طرف $$الجزار$$

» إطلب سيرفرك الآن من ايبلا المعلومات 2013|1434 بسعر خيالي|اقوى عروض السيرفرات
2013-06-24, 09:06 من طرف $$الجزار$$

» إطلب سيرفرك الآن من ايبلا المعلومات 2013|1434 بسعر خيالي|اقوى عروض السيرفرات
2013-06-20, 09:45 من طرف $$الجزار$$

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2013-06-01, 07:41 من طرف $$الجزار$$

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2013-05-30, 07:35 من طرف $$الجزار$$

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2013-05-23, 17:00 من طرف $$الجزار$$

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2013-05-16, 00:17 من طرف $$الجزار$$

» استضافة المواقع 2013|1434 من ايبلا المعلومات|اقوى عروض الاستضافة المشتركة
2013-05-08, 23:26 من طرف $$الجزار$$

» أقوى عروض إدارة السيرفرات 2013 | احصل على إدارة سيرفرك باحترافية من ايبلا المعلومات
2013-04-28, 01:37 من طرف $$الجزار$$

» لغة الطبارقة
2013-04-07, 08:06 من طرف Only

» لا تتسرع في الحكم على الناس
2013-04-07, 07:49 من طرف Only

» أقوى عروض VPs فقط ب17 دولار | احصل على عرض VPsمن ايبلا لتقنية المعلومات
2013-03-25, 00:24 من طرف $$الجزار$$


    سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    شاطر
    avatar
    شيخ الشباب
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 820
    العمر : 34
    العمل/الترفيه : عواطلى
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 26/09/2008

    سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف شيخ الشباب في 2008-09-27, 10:56

    يا هو جاوبونا بصراحة ..........
    الشباب
    ياشباب ممكن تتزوج من بنت انتا عارف انها دايرة علاقات قبلك ؟ affraid
    لو وافقت السبب ون رفضت السبب ؟
    وكذلك البنات ....
    ممكن تتزوجى من راجل انتى عارفة انة تاريخة اسود مع النساء ؟
    لو ممكن السبب ..... او رفضتى السبب ؟
    تحيااااااااااااتى شباب
    :?: :?: :?: :?: :?:
    avatar
    galoosh
    المشرفه العامه
    المشرفه العامه

    انثى
    عدد المساهمات : 1774
    العمر : 28
    الهيواية : رسم وكتابة شعروغناء وسباحة واشغال يدوية
    العمل/الترفيه : طالبة جامعية
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 28/08/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف galoosh في 2008-09-28, 05:59

    ممكن لو سيت انه صادق في كلمه ولان الماضي ماضي لايمكن الاستراجع له
    avatar
    شيخ الشباب
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 820
    العمر : 34
    العمل/الترفيه : عواطلى
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 26/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف شيخ الشباب في 2008-09-28, 07:39

    شكرا غلوش بس اذكرك بشى من لاماضى لة لا حاضر لة
    تحياتى ........... lol!
    avatar
    إسلام لعبيدي
    ...:: المدير العام ::...
    ...:: المدير العام ::...

    ذكر
    عدد المساهمات : 655
    العمر : 27
    الهيواية : غناء وعزف جيتار وكتابة الشعر وتلحين وتأليف أغاني ومونتاج صور وفيديو وتوزيع الاغاني
    العمل/الترفيه : طالب جامعي
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 15/07/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف إسلام لعبيدي في 2008-09-28, 18:16

    عادي نحبه لان من المستحيل ان الانسان يمر بتجربة واحدة فقط وانا كانت ديره علاقة وسيبته الي عشان سبب ولو هي كويسه انا هنحس هكي واكيد هنحبه


    _________________
    my story
    إذا اردت معرفت إسمي؟
    فا أنظر إلى الجبال لتجد إسمي محفوراً
    عليه...
    وإذا أردت أن تعلم كيف حفرته؟
    فاأسئل الأســـود لتوجيبك..
    بــ الاصرار والطموح ـــ
    وإذا أردت هدم أسوار ثـقـتي.. فا إعلم انك
    لن تستطيع ايجاد نقاط ضعف. فقد بنيتها بيدي
    ....لأنـــي رجلاً....
    أعشـ التمـيز ـــــــق
    وتأكد اني لســــــت مغروراً
    انا فــقط أعلم من أكــون وماذا أريد



    [/size]
    avatar
    شيخ الشباب
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 820
    العمر : 34
    العمل/الترفيه : عواطلى
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 26/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف شيخ الشباب في 2008-09-28, 20:43

    مشكوووووووووووووووور اسلام
    تحياتى لك
    avatar
    jamal
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 2795
    العمر : 27
    الهيواية : FootBall&internet
    العمل/الترفيه : طــــــاآآآالــــــــب
    الجنسية : libyan
    الدولة : libya
    المدينة : tobruk
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 02/10/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف jamal في 2008-10-02, 13:35

    انا مع إسلام في هذه النقطة لأن أي انسان يملك مشاعر وأحاسيس لا وأن يكون قد مر بمثل هذه التجارب والعلاقات ولذلك نعم ممكن اتزوج وحده دارت علاقه قبلي لأني أكيد درت قبلها كم علاقه
    avatar
    محمد المسماري
    .:: المدير العـام ::.
    .:: المدير العـام ::.

    ذكر
    عدد المساهمات : 1440
    العمر : 26
    الهيواية : الجلوس علي البحر
    العمل/الترفيه : طالب
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : بـــــــــــــــــــلاد الاحـــزان
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 27/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف محمد المسماري في 2008-10-02, 14:50

    مشكورر
    avatar
    جروح الخيانهragi
    عضو متفـــــوق
    عضو متفـــــوق

    ذكر
    عدد المساهمات : 651
    العمر : 29
    الهيواية : السفر والصيدو كرة القدم
    العمل/الترفيه : طالب
    تاريخ التسجيل : 07/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف جروح الخيانهragi في 2008-10-05, 18:28

    عادي بس بشرط ايكزن الانسان الماضي مجرد ذكره في حياتها
    avatar
    محمد المسماري
    .:: المدير العـام ::.
    .:: المدير العـام ::.

    ذكر
    عدد المساهمات : 1440
    العمر : 26
    الهيواية : الجلوس علي البحر
    العمل/الترفيه : طالب
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : بـــــــــــــــــــلاد الاحـــزان
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 27/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف محمد المسماري في 2008-10-06, 05:41

    صحححححححححححح
    جروح الخاينة انا معك في لي حكيت
    avatar
    شيخ الشباب
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 820
    العمر : 34
    العمل/الترفيه : عواطلى
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 26/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف شيخ الشباب في 2008-10-16, 07:10

    منورين ياشباب على الاجوبة
    تحياتى لكم
    avatar
    الحب الحزين
    مشرفون قسم الموهاب والفنون
    مشرفون قسم الموهاب والفنون

    ذكر
    عدد المساهمات : 1226
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    تاريخ التسجيل : 12/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف الحب الحزين في 2008-10-16, 13:18

    انا مع إسلام وجمال king
    avatar
    ليلى بكاء فيها القمر
    مبتــدئ
    مبتــدئ

    ذكر
    عدد المساهمات : 29
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بحار
    الجنسية : ليبى
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف ليلى بكاء فيها القمر في 2008-10-18, 21:46

    مشكــــــور
    تقبلو مروري
    avatar
    ليبيانا
    عضو صقـــــــع
    عضو صقـــــــع

    ذكر
    عدد المساهمات : 2854
    العمر : 30
    الهيواية : النوم
    العمل/الترفيه : كساد والله
    الجنسية : سودانى
    الدولة : ليبيا اكيد
    المدينة : طبرق
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 23/10/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف ليبيانا في 2008-10-28, 18:51

    من المستحيل ان الانسان يمر بتجربة واحدة فقط
    avatar
    الزعيم اليبي
    مشرف الامن
    مشرف الامن

    ذكر
    عدد المساهمات : 1410
    العمر : 24
    الهيواية : الصيد وسباحه
    العمل/الترفيه : طالب ثانوي
    الجنسية : ليبيه
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبـــــرق
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 17/10/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف الزعيم اليبي في 2008-11-02, 23:53

    مستحيل تحب واحده دير اكثر من علاقه اذا كنت مره وهي نسيته وماتفكر فيه ممكن تفكر فيه وتشوف اذا هي تحبك ام لا
    avatar
    شيخ الشباب
    ::المشرف العام::
    ::المشرف العام::

    ذكر
    عدد المساهمات : 820
    العمر : 34
    العمل/الترفيه : عواطلى
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 26/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف شيخ الشباب في 2008-11-04, 15:43

    منورين يا شباب على المشاركة والردود
    تحيتى للجميع
    avatar
    بنت البلد
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    عدد المساهمات : 395
    العمر : 24
    الهيواية : Listen the music
    العمل/الترفيه : Preparatory 3
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 17/12/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف بنت البلد في 2008-12-21, 08:10

    انا ممكن احبة بس لو مضحكش علي بنت قبلي وخدعها
    لان الانسان من الطبيعي انة يمر بتجارب
    وتقبل مروري
    avatar
    mamahabibte
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    عدد المساهمات : 432
    العمر : 26
    الهيواية : مصرية
    العمل/الترفيه : طالبة ثانوي(علوم حياة)
    تاريخ التسجيل : 16/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف mamahabibte في 2008-12-21, 12:55

    انا مع اسلام وجمال
    لكن في حاجة ياشبااااب
    ممكن يحب الانسان اكتر من مرة ودة مش عيب
    بس اللي يحب واحد داير علاقة اوعلاقات من قبل دي في حد نفسها مشكلة
    حتي لو كانو بيحبو بعض اوي
    ساعات الحب يقلب الانسان
    وبعدين مش من السهل ان الواحد ينسي اي جاجة عملها حبيبو من قبل ابدا

    انا شيفة ان الموصوع صعب شوية صح


    مع تحياتي لكم بالحب الحقيقي

    تقبل مروري
    avatar
    mamahabibte
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    عدد المساهمات : 432
    العمر : 26
    الهيواية : مصرية
    العمل/الترفيه : طالبة ثانوي(علوم حياة)
    تاريخ التسجيل : 16/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف mamahabibte في 2008-12-21, 13:04

    وبعدين مفيش جب بجد في الزمن والايام السودة اللي فيها دي

    ياعم انت مش هتلقي حب هتلقي حبيب يا عم متئلبش علينا المواجع وخلي الواحد ساكت احسن


    مشكور يا عسل
    مع تحياتي
    تقبل مروري
    avatar
    الزعيم اليبي
    مشرف الامن
    مشرف الامن

    ذكر
    عدد المساهمات : 1410
    العمر : 24
    الهيواية : الصيد وسباحه
    العمل/الترفيه : طالب ثانوي
    الجنسية : ليبيه
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبـــــرق
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 17/10/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف الزعيم اليبي في 2008-12-21, 15:38

    انا معكم ان انسان اكيد يمر بتجارب انا قصدي يكون معاك وهو يخدع فيك ودير علاقه مع واحد ثاني هذا هو صعب بعينه ان توفق علي علاقه من اصلها


    _________________
    https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/607/ifrv.jpg/
    لاتحزن فان ماتحزن لآجله سينتهـــي
    واذا أردت شيئا بشدة فاطلق
    سراحه فإن عاد إاليك فهو لك الى الأبد
    وإن لم يعد فهو لم يكن لك من البداية
    ومن السهل ان تنسى
    نفسك و لكن من الصعب
    أن تنسى نفسا سكنت نفسك
    avatar
    بنت البلد
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    عدد المساهمات : 395
    العمر : 24
    الهيواية : Listen the music
    العمل/الترفيه : Preparatory 3
    الوسام :
    تاريخ التسجيل : 17/12/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف بنت البلد في 2009-02-04, 06:33

    انا معاك يا زعيم
    بس في حاجة نا نبي انوضحها ان الانسان اكيد هيدير علاقة حب بس الانسان الصح هو اللي يدافع عن حبه ويتمسك بيه حتي لو كان حبيبه دا داير علاقة من قبل
    صح ولا لا
    بس ايكون صادق في كلامه مش ايقول الهضا بحبك وايجي يقول الوحدة اخري بحبك هضا مش حب هضا الكسااد بعينه
    صح ياا شبااب
    ولا انا غلطانة
    avatar
    anis_barca
    عضو محتـــــــــــــرف
    عضو محتـــــــــــــرف

    ذكر
    عدد المساهمات : 1195
    العمر : 27
    الهيواية : الشعر_كرة القدم_النت
    العمل/الترفيه : طالب/جامعي
    تاريخ التسجيل : 13/01/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف anis_barca في 2009-02-04, 07:22

    انا رأيي من رأي جرووح الخيانة...عادي ممكن تدير علاقة ويبقي فيه حب بشرط انها تكوون سيبت الماضي وماعاد تفكر فيه


    _________________
    avatar
    جسر المحبه
    عضو صقـــــــع
    عضو صقـــــــع

    ذكر
    عدد المساهمات : 2604
    العمر : 33
    الهيواية : السفر
    العمل/الترفيه : مهندس
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 03/02/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف جسر المحبه في 2009-02-11, 21:31

    علي حسب ماضيها وعلاقاتها :نوع العلاقه خلينا واضحين مش ممكن تحب وحده لامسها رجل قبلك؟
    واذا كانت علاقاتها من النوع العادي وانا الحب الاول في حياتها..اقول (نعم)
    avatar
    اشوريـــــــــا
    مبتــدئ
    مبتــدئ

    انثى
    عدد المساهمات : 20
    العمر : 27
    الهيواية : السباحة ووووالنت
    العمل/الترفيه : طالبة تربية خاصة
    الجنسية : ليبية
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 14/04/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف اشوريـــــــــا في 2009-04-18, 17:42

    مـــــــــــــــــــــــــــــــرفوض ما نقبلش لان اذا كان تاريخة اسووود كيف يبي ايغيرررة
    avatar
    الغالى
    صديق جديد
    صديق جديد

    ذكر
    عدد المساهمات : 4
    العمر : 65
    العمل/الترفيه : محاسب
    الجنسية : ليبيى
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 26/04/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف الغالى في 2009-04-28, 19:28

    البنت فى بيت هلها كيف البير كل حد يرد عليه
    والشاب او هو صغير على كل بير يرد
    avatar
    مجهولة الهوية
    مبتدئ مع مرتبة الشرف
    مبتدئ مع مرتبة الشرف

    انثى
    عدد المساهمات : 87
    العمر : 24
    الهيواية : el m2aalb fi my friends
    العمل/الترفيه : Student in third secondary _ طالبة في ثالثة ثانوي
    تاريخ التسجيل : 27/04/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف مجهولة الهوية في 2009-04-29, 12:51

    اولا مشكور ياشيخ الشباب

    ثانيآ
    انا من رأيي إن البنت ممكن تحب واحد كان له علاقات قبلها _ بس بشرط أنة فعلا يتغير

    وأن الشاب ممكن كمان ان يحب بنت كان ليها علاقات قبل كدة بس بردو البنت لازم تتغير وتنسي الماضي وتبدآ صفحه جديدة نظيفه وطاهرة
    بس انا شايفه ان معظم العلاقات كذب وخداع
    والشاب لما البنت تحبه وتعمل معاه علاقه من غير ماتقول لاهلها عمره مايفكر انو يتزوجها ويقول دي بنت سهله اكيد ليها علاقات كتير ويمشي معاها شوية وبعدين يسبها

    بس دا رأيي
    انو ممكن بس لازم التغيير
    اعذروني اذا كنت اطلت عليكم
    avatar
    بنوتة صقع
    عضو متفـــــوق
    عضو متفـــــوق

    انثى
    عدد المساهمات : 589
    العمر : 25
    الهيواية : كل شي جديد يخص المرآه
    العمل/الترفيه : طالبه
    تاريخ التسجيل : 24/04/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف بنوتة صقع في 2009-05-28, 00:05

    ممكن
    مفيش حد مدراش علاقات عادي يتغير
    avatar
    معتز
    عضو مميز
    عضو مميز

    ذكر
    عدد المساهمات : 352
    العمر : 26
    الهيواية : ليبي
    العمل/الترفيه : الحب
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 08/06/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف معتز في 2009-07-18, 02:07

    انسي الماضي
    عادي ياشباب
    avatar
    علاء
    مبتدئ مميز
    مبتدئ مميز

    ذكر
    عدد المساهمات : 58
    العمر : 29
    العمل/الترفيه : طالب
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 18/05/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف علاء في 2009-08-01, 13:40

    يا أخي إجابتي لن تكون أفضل مما كتب لكن إضافتي أبدئها بالمثل العربي..
    لا مستقبل لمن ليس له ماضي ..
    والماضي جدير بأن يكن ملازما لكل شخص .. وهنا في هذا السؤال .. الماضي على حسب تلك العلاقات .
    إن كانت شريفه فلما لا التغاضي عن تلك العلاقات والبدء بصفحة جديدة وطي صفحة الماضي ..
    وإن كانت غير ذلك فالجواب تعرفه ..
    والمهم في الآمر هو أن كل شخص له ماضي .... كما يقول المثل الليبي ..
    ما فيش شجرة إلا وهبتها الريح ..
    وشكراااااااااااااااااا تقبل مروري
    avatar
    القلب الميت
    عضو محتـــــــــــــرف
    عضو محتـــــــــــــرف

    ذكر
    عدد المساهمات : 1752
    العمر : 29
    الهيواية : كره القدم
    العمل/الترفيه : قرمه
    تاريخ التسجيل : 03/09/2008

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف القلب الميت في 2009-08-02, 19:43

    مع أحترااااامى للجميع رد أخى علاء هو الرد المنااااسب والجواااب الكااااافى وانا أوأيد أخى علاء


    _________________

    لآتــــاســفــن عــلــى غـــدر الـــزمـــان
    أن القــلــب الـــوحــيــد هــو القـــلــب المــيــت
    لاتــجعــل قــلــبك وحــيــدأ
    avatar
    عيون الملائكة
    عضو مميز
    عضو مميز

    ذكر
    عدد المساهمات : 188
    العمر : 25
    الهيواية : الانترنت
    العمل/الترفيه : طـــالب عـلـوم هندسـيه
    تاريخ التسجيل : 02/03/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف عيون الملائكة في 2009-08-05, 18:57

    الحبيب ام الصديق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    جاوبو
    avatar
    مصباح الازهري
    صديق جديد
    صديق جديد

    ذكر
    عدد المساهمات : 2
    العمر : 25
    العمل/الترفيه : كساد
    الجنسية : ليبي
    الدولة : ليبيا
    المدينة : طبرق
    تاريخ التسجيل : 27/07/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف مصباح الازهري في 2009-08-05, 19:03

    الحبيب
    avatar
    خالد محمد
    مبتدئ مميز
    مبتدئ مميز

    ذكر
    عدد المساهمات : 56
    العمر : 25
    الهيواية : كرة السلة والسباحة
    العمل/الترفيه : طالب علوم حياة
    تاريخ التسجيل : 02/01/2009

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف خالد محمد في 2009-09-23, 17:33

    للاسف انت اكيد متوقع الجميع يجوابلك بالصديق بس انا راح جاوبلك بالحبيب وجه فرحان وجه فرحان وجه فرحان وجه فرحان قلب قلب قلب
    avatar
    vampire.gogo
    عضو مميز
    عضو مميز

    انثى
    عدد المساهمات : 202
    العمر : 24
    الهيواية : i like stories, swimming, elrsm w b3sh2 el5eeel
    العمل/الترفيه : student
    الجنسية : masryaa
    الدولة : egypt
    المدينة : tanta
    تاريخ التسجيل : 25/07/2011

    رد: سؤال محرج للشباب والبنات ؟

    مُساهمة من طرف vampire.gogo في 2011-07-28, 23:42

    لو حسيت انه صاادق عاادى ارتبط بى وبالعكس ده شئ حلوو انه يفضلنى على كل النساااء اللى عرفهااا asle_(

      الوقت/التاريخ الآن هو 2019-01-22, 07:09